Skip navigation


cały dzień mi się dziś śpiewa „Perłowa łódź”, chyba już z dziewięć, dzięsięć lat jej nie słyszałem….

autor: A. Krzysztoń
kompozytor: J. Jachman

Kiedy przypłynie perłowa łódź
jak o tym śpiewa serce
Ja Cię zawołam na cały głos
– Nie nie opuszczaj mnie już więcej

A A A cały świat
– osłaniamy w naszych dłoniach płomyk

Kiedy przypłynie perłowa łódź
jak o tym śpiewa serce
Ja Cię zawołam na cały głos
– Nie nie opuszczaj mnie już więcej

A A A cały świat
– osłaniamy w naszych dłoniach płomyk

Jesteś przy mnie – czuje spokój
Czuję radość i wytchnienie
Przeszłe dni – jedna łza
Przez nią widzę uśmiechniętą twarz
Tylko twoją uśmiechniętą twarz

A A A wiem to wiem
że tą łodzią my płyniemy razem
A A A mówisz mi
że tą łodzią my płyniemy zawsze
A A A mówię Ci
że tą łodzią my płyniemy zawsze
A A A cały świat
– osłaniamy w naszych dłoniach płomyk

8 Comments

  1. A Antosia od tylu lat śpiewa ją z taką samą ‚delikatnością’. Ponad rok temu dane mi było słyszeć ją na koncercie w jakimś nowohuckim kościele. Przyniosła wtedy na chwilę wiosnę tym śpiewaniem…

  2. Uwielbiam…

  3. śliczne…

  4. … osłaniamy w naszych dłoniach płomyk…

    Gdzieś zniknąłeś na dłużej?

    • Ja nie znikam. Jestem zawsze. Czasem tu, czasem tam, ale jestem. 🙂
      Ogarniam prace, dom, dzieci, wycieczki motorowe, ogródek, i takie tam wyzwania codzienności 🙂

  5. Ładnie to brzmi „jestem zawsze”. Jeśli chodzi o ludzi to raczej jest to rzadkie, a może raczej niemożliwe, ale kiedy się w jakiś cudowny sposób udaje, jest bardzo cenne i wyjątkowe.

    Ja też próbuję ogarniać wszystko oprócz ogródka, bo nie mam i oprócz wycieczek motorowych 🙂

    Pozdrówka 🙂

  6. No tak 🙂

    Można się bardzo zagłębić w tej myśli…


Skomentuj

