Skip navigation




The Master at his Desk, originally uploaded by Emyr R. E. Pugh.

Ostatnio cierpię na brak mentora, takiego zawodowego.
To ‚ostatnio’ to jakieś 5, 6 lat…Czy w dzisiejszych czasach jest czas na to by być nauczanym…? Gdzie się podziali doświadczeni przełożeni, którzy oprócz pracy nad projektem, poświęcą czas na ‚formowanie’ swoich podwładnych. Z drugie strony, czemu każdy kto ma (lub nie ma) ukończone studia uważa, że pozjadał wszelkie rozumy, a idąc do swojej pierwszej pracy oczekuje wynagrodzenia trzykrotności średniej krajowej i stanowiska odpowiedniego dla kogoś z kilku(nastu?) letnim doświadczeniem?
Przypomina mi się fragment rozmowy o prace, opowiedzianej przez kolegę:
– Dlaczego Pan chce u nas pracować?
– Mama mnie prosiła, żebym poszedł do pracy….

2 Comments

  1. ja ogólnie cierpie z braku kontaktów z innymi fotografami z Koszalina. Nie ma to jak spotkania, wspólne ocenianie prac, plenerki itp. Mnie to niestety nie dotyczy 😦
    Na szczęscie blog mnie jeszcze trzyma przy życiu 😀
    niestety ale ja nie mam żadnego doświadczenia zawodowego, ale również mam ogromne. to jest dopiero zagadka, co?
    pozdrawiam

  2. A na forum nikona nie ma nikogo z okolic, kto by chcial wspolnie popstrykac??


Skomentuj

