Skip navigation


Cieszy mnie gdy ktoś się zabiera i zaczyna spełniać swoje marzenia. Bo czym innym jest rejs dookoła świata?

www.RejsWagnera.pl

Zajrzyjcie sobie w wolnej chwili. Poczytajcie koniecznie skrócony opis rejsu Wagnera, który swój pierwszy jacht…ukradł!
I, drogi czytelniku, marz i spełniaj swe marzenia….

Zdjęcia pochodzą z Narodowego Archiwum Cyfrowego

Władysław Wagner (z lewej) i jego australijscy przyjaciele: David Walsh (w środku) i Bernard Plowright na jachcie "Zjawa III".

3 Comments

  1. a ja się zawsze bałam spełniać swoich marzeń… zawsze z myślą: „a co, jak się nie uda?” i cholera… nie udawało się, bo nigdy nie spróbowałam :/ chyba mi smutno…

    • ja mam lekko inne podejście – jak spełnię to Marzenie, to co dalej?

  2. …czyli też na smutno… ale jedno mam takie, które spełnię! obiecuję! a jak to zrobię, to zobaczysz zdjęcia, bo wcześniej nie powiem, bo zapeszę 🙂


Skomentuj

