Skip navigation


A block

Full speed ahead

6 Comments

  1. ładnie wyszły Ci te detale, ta 50 to ze światłem 1.4? Jeśli tal to inwestujesz w optykę :)))

  2. Jeśli miałyby to być zdjęcia więcej niż blogowe to pozwolę sobie nie zgodzić z Mrocznym. Nie wyszły za ładnie niestety, bo na obu fotografiach są elementy, które przeszkadzają mi w skupieniu uwagi na głównym motywie. Wydaje mi się, że przy fotografowaniu tego typu obiektów bardzo ważne jest tło (zresztą jak przy każdej fotografii). Nie wystarczy tylko go rozmyć małą głębią. Pamiętam myśl pewnego fotografa (choć niestety nie pamiętam jego nazwiska), który mawiał, iż „trzeba zadbać o to co jest w tle, a reszta sama się ułoży” (mniej więcej tak to było).

    • Rozumiem, ze na gornym moze przeszkadzac to cos z prawej. Ten bialy sciagacz z lewej mi pasuje to kompozycji.
      Na dolnym zdjeciu przeszkadzaja zas ludziki. No coz. Wezme Twoje uwagi pod rozwage przy nastepnych zabawach z prawie pelna dziura.

      • Akurat bardziej mi ten ściągacz nie pasuje. 🙂 Niestety ciągle moje oko leci do niego.
        W drugim to ludzi trochę też, ale najbardziej to ta czerwona bulwa! Uuu… a to dlatego, że czerwony kolor jest najbardziej intensywny z wszystkich (stąd też mamy czerwony stop itp), ludzkie oko widzi go w pierwszej kolejności.
        Wyodrębnienie detali przy pomocy małej głębi to też sposób, ale ja poszukałbym innego punktu widzenia, może użyłbym innej ogniskowej, a gdyby mi nic nie pasowało to poszedłbym dalej. 🙂

  3. W sumie mógłbym to urządzenie uchwycić bardziej z lewej, wtedy bym nie miał czerwieni w kadrze. Ale obawiam się pod innym kątem ‚toto’ wyglądało by równie ładnie. A może obróka w kierunku sepii?
    Nie wiem… Ale obiekt na tyle mi się spodobał i był w bardzo dobrym stanie, że musiałem mu zrobić zdjęcie 🙂


Skomentuj

