Skip navigation


Walka na o laur BLOG ROKU 2010 trwa. Jeszcze wczoraj byłem na dobrej dziesiątej pozycji. Niestety, dziś spadłem na miejsce trzynaste. Przy czym tylko pierwsze dziesieć blogów przechodzi do kolejnego etapu. Głosowanie trwa tylko do piątkowego południa. (Dlaczego to zawsze musi być południe lub północ?). Tak więc ponawiam swoją prośbe, drogi czytaczu-skrytaczu, jeżeli zaglądasz do mnie i spędzasz tu miłe chwile, wyślij sms o treści F00211 na nr 7122.
Jeśli uda się wrócić do pierwszej dziesiątki, wszystko już będzie w rękach jurora. To on wybierze jednego z dziesięciu.

Z jednego telefonu można wysłać tylko jednego sms-a, więc jeśli macie żonę, meża, dzieci, ciocie, wujków, kuzynów, przyjaciół i dawno nie widzianych znajomych, to macie niepowtarzalną okazję odwiedzić ich i przy okazji wysłać sms-a z ich komórki.

5 Comments

  1. Dopadłam telefon babci i wysłałam głos. OKazało się po wysłaniu, ze nie na Twoj blog:P
    Sms o treści F00172 na nr 7122- to blog 4moments Fotografia.
    Mam glosować na konkurencje?:P

    TWÓJ BLOG TO F00211 /Ech!

  2. w takich chwilach to żałuję, że nie pracuję w jakiejś dużej fabryce, mogłaby byc nawet sznurówek … moje 3 masz. bo tyle mam komórek :D, dorwę co przyjaźniejszych znajomych oko w oko, to powysyłają 🙂

  3. Witam serdecznie..

    Krótko pisząc – jesteśmy dymani..
    Janusz Korwin-Mikke ustawia pierwszą 10
    w kategorii „Polityka i społeczeństwo”..
    Tu napisałem jak:
    http://weszsie.pinger.pl/

    Ja już wysłałem skargę do organizatorów..
    Mogę na Ciebie liczyć??

    Patryk


Skomentuj

