Skip navigation


Obrazek

11 Comments

  1. Absolutnie fantastyczne. Wygląda tak jak by te kamienie były przedpolem obrazu.

    • Dzięki. Zaczynam zabawę z filtrem szarym. Nad kadrem muszę jeszcze popracować, ale kamienie robią wrażenie (na dużym formacie zwłaszcza).

      • Aha.. czyli nie jest to po prostu zdjęcie przerobione z kolorowego na biało-czarne (szare). Obejrzałem je sobie w wielkim rozmiarze. Efektownie to wygląda. Kamienie wyraźnie odznaczają się od drugiego planu.

        • Jest to zdjecie kolorowe:
          Stone shore

          Filtr szary ogranicza ilosc swiatla, stad wrazenie mgly na wodzie, a wszak byly to fale 🙂

      • No cóż.. Ignorant ze mnie niestety 😉

        Kolorowa wersja też mi się podoba. Trochę mnie zaskoczyłeś, że to nie mgła.

      • W ramach samo-ksztalcenia, ‚mgiel’ bedzie wiecej. A filtry daja take ciekawe efekty 🙂

  2. chcę to zdjęcie nad łóżko. Duuuuuże. Mogę chcieć?:>

  3. bardzo klimatycznie, fantastycznie, dawaj wiecej zdjęć

  4. O rany, takie zdjęcia właśnie ostatnio robią na mnie niezwykłe wrażenie. Zabawa z aparatem musi być niezwykła.


Skomentuj

