Skip navigation


DSC_3076

to się nie uda, napewno nie
tyle zadajesz sobie trudu i wszystko źle
to się nie może udać
nie tu, nie z nią
czasami mami cię ułuda, że gdzieś tam inne lepsze są

a ty myślałeś chłopie może, że sobie życie z nią ułożysz
jakie to dziwne, tyle lat mieć i naiwnym być aż tak
bo niby się człowiek nie poddaje, a byle co wcisną mu i wierzy
i tak upada, wstaje, pada, wstaje, pada wstaje i w kółko tak

że jej się przydasz na coś
raczej nie liczyłbym bym
choć gdy odchodzisz krzyczy
wracaj
i trudno się połapać w tym

pieniędzy wiecznie głodna
prześwietla cię na wskroś
a gdy coś zwęszy wrzeszczy oddaj
jakbyś to od niej dostał coś

a ty myślałeś chłopie może, że sobie życie z nią ułożysz
jakie to dziwne tyle lat mieć i naiwnym być aż tak
a ona trochę poudaje, jak to na tobie jej zależy
i znowu padasz, wstajesz, padasz, wstajesz, padasz
i tak leżysz

leżysz

13 Comments

  1. Może już czas na coś bardziej optymistycznego?:)

    • Staram sie, ale mi nie wychodzi 🙂

      • Dokładnie na to samo czekam… coś nowego, optymistycznego…

        • Dzieje się wiele, wiele dobrego. Chyba boję się zapeszyć…
          Ale mam już pomysł na nowy projekt fotograficzny i parę wpisów ‚literackich’ 🙂

  2. chyba nie jest tak źle 🙂

  3. I co z tymi pomysłami? Już kilka miesięcy minęło…

  4. Coś Ci nie wierzę. 🙂

  5. Mam wrażenie, patrząc na to ile ciekawych i fajnych rzeczy robisz, że Twoja doba jest ponad czasowa.

    • Nie. Po prostu kiedyś szybko spałem, mając czas nie wiele rzeczy. Teraz mam mało czasu na rzeczy nieważne, a wiele czasu na te ważne.

  6. A ja chyba właśnie przewartościowuję sobie pewne rzeczy, które są ważne i mniej ważne. To taki nowy etap w życiu.

    • to to samo co u mnie. Dojrzewamy/starzejemy sie Magdo (niepotrzebne skreślić)

  7. To prawda, że się starzejemy, nie ma co udawać, że tak nie jest. Jestem za zaakceptowaniem przemijalności, ale za nie wpadaniem przez to w jakąś depresję. Dzięki temu podejmuje się innego rodzaju decyzje- chyba. Wydaje mi się, że powinny być mądrzejsze, bardziej świadome.
    Moja córka ostatnio powiedziała mi, że jej znajomi pytająile miałam lat jak ją urodziłam, bo nie wyglądam na swoje lata. 🙂
    To miłe, nie ukrywam. Ale może dlatego tak jest, że wcale o tym nie myślę i mi na tym nie zależy.


Skomentuj

