Skip navigation


DSC_3656

19 Comments

  1. jak to „…ideały się sfajdały…”?

    a ja?:>

  2. pees.
    lubię to zdjęcie. Jest takie wielorakie…

  3. Jak mawiał pewien królewicz: „Ideały to piękna rzecz ale ta siódma góra i siódma rzeka cholernie daleko”.
    😉
    Zdjęcie jest rzeczywiście piękne w swojej wymowie :-)))

    • Kamys z kabaretu „Potem” w programie „Bajki dla potłuczonych” 🙂

      • No przecież mówię, że królewicz 😀

        (Jak fajnie, że ktoś to jeszcze pamięta : -) )

        • Poczułem sie staro. „Dziękuje” 🙂

          • Ja też to pamiętam a stary nie jestem 😀

            • K, wiadomo ze my wiecznie młodzi jesteśmy, w przeciwieństwie do niektórych co im kończyny odpadają…. 🙂

            • wyraz „odpadają” jest sporym nadużyciem jeśli wziąć pod uwagę proces ekhem produkcji.
              co do reszty zgadzam się w pełnej rozciągłości… wszak wiadomo, że mężczyźni dojrzewają do 7 roku życia, a potem już tylko rosną… 😛

  4. ja wychwyciłam słowo „młodzi” i tego się trzymajmy nie?;>

  5. Bajki dla potłuczonych fajne 🙂

    A o tych ideałach, to chętnie poczytam dalej… Pozdrówka 🙂


Skomentuj

